مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-06سياسي

نشست تخصصی “ایرانی اَت در جهاددانشگاهی فارس برگزار شد 


نشست تخصصی ایرانی ات با موضوع نگاهی به هویت امروز احساس تعلق سازمانی ، به میزبانی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در شیراز به شکل حضوری و مَجازی، - نشست تخصصی “ایرانی اَت" در جهاددانشگاهی فارس برگزار شد  ایسنا/فارس نشست تخصصی "ایرانی ات" با موضوع "نگاهی به هویت امروز احساس تعلق سازمانی"، به میزبانی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در شیراز به شکل حضوری و مَجازی، در بستر سامانه رویتاب، برگزار شد.

بعدازظهر دوشنبه 17 بهمن نشست تخصصی ایرانی اَت به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و با سخنرانی بیژن کیا؛ نویسنده و مدرس دانشگاه و با حضور دانشجویان و علاقه مندان به شکل حضوری و مَجازی (در بستر سامانه رویتاب) برگزار شد.

بیژن کیا در حاشیه این نشست، به ایسنا گفت بیان کرد: ایرانی اَت دو مولفه مهم دارد یکی هویت امروزی و تغییراتی که طی چهار دهه گذشته به وجود آمده است و دیگری گفتمان های فرهنگی و اجتماعی فعال در جامعه.

او خاطرنشان کرد: این دو مولفه موجب تغییرات هویتی در نسل های مختلف ایرانی می شود که باید آنها را بشناسیم.

این نویسنده و مدرس دانشگاه ادامه داد: تغییر هویت و یا هویت های فردی و اجتماعی در سازمان های معاصر ایرانی باید نیز مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود که چه مواردی باید لحاظ شود تا به یک بازه و راندمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی “ایرانی اَت در جهاددانشگاهی فارس برگزار شد 

نشست تخصصی “ایرانی اَت در جهاددانشگاهی فارس برگزار شد